WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi

  • masa pelepasan:2024-01-11 22:58:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:144
  • Penerangan pantas:

    Waterloo, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan ke

Kandungan artikel
kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil,WaterlooPembuat pengubah jenis kering 80 KVA, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

PapitiMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar,WaterlooModel dan parameter pengubah kuasa, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part,WaterlooGambar pengubah kuasa, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Trend pasarKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Pengurusan ekonomiBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

WaterlooBerapa banyak pengubah kuasa

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

WaterlooMaklumat produk lain
  • Tel AvivPengukuran suhu pengubah jenis keringApa

    Tel AvivPengukuran suhu pengubah jenis keringApa

  • GwogovPlatform angkat hidraulikMempengaruhi faktor kejujuran

    GwogovPlatform angkat hidraulikMempengaruhi faktor kejujuran

  • GwogovRancangan jambatan naikMengenai kaedah kosong dan kaedah pengesanan

    GwogovRancangan jambatan naikMengenai kaedah kosong dan kaedah pengesanan

  • LuccaJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran mana yang sesuai untuk

    LuccaJembatan naik hidraulik bergerakPersekitaran mana yang sesuai untuk

  • LuccaPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis proses pembuatan

    LuccaPlatform penunggang jenis trek panduanAnalisis proses pembuatan

  • LuccaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKaedah pengeluaran industri

    LuccaPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKaedah pengeluaran industri

  • Baitulmuqaddis BaratPengurusan pengubah jenis keringApakah perkara penting untuk dipilih

    Baitulmuqaddis BaratPengurusan pengubah jenis keringApakah perkara penting untuk dipilih

  • HoustonPlatform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan

    HoustonPlatform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan

  • segera:Peringatan: Maklumat WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi memberi anda WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi oleh syarikat kami, perkhidmatan WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi. WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WaterlooPengubah jenis kering scb13-1250Kerja penyesuaian operasi ekonomi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!